به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    Proludic از شرکت های تولید کننده تجهیزات پارکی می باشد. تاب و سرسره پارکی این برند خلاقانه طراحی شده است و زیبایی فوق العاده ای دارند.

    تاب سرسره

    Lappset از برندهای تولید کننده انواع تجهیزات پارکی است. تاب سرسره پارکی این برند از کیفیت بالایی برخوردار است. محصولات این برند به شکلی طراحی شده اند که خلاقیت کودکان حین بازی رشد نماید.

    تاب سرسره

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع مبلمان شهری، تاب سرسره پارکی را نیز عرضه می دارد. این برند به کمک متریالی همچون فلز و پلی اورتان استفاده کرده و تاب و سرسره زیبایی می سازد.

    تاب سرسره

    Berliner نیز از برندهای بسیار فعال در زمینه تولید تجهزات پارکی است. این برندد نیز تلاش دارد با استفاده از طراحان برجسته تاب سرسره بسیار زیبا طراحی نماید.

    تاب سرسره

    Playworld از برندهای معروف تولید کننده انواع تجهیزات بازی است. این برند در تولید محصولات خود به سن و سال بچه ها توجه ویژه نموده است.

    تاب سرسره

    malihe
    دوشنبه 30 تير 1399 - 19:27
    بازدید : 298

    کله قندی ترافیکی چه کاربردهایی دارد؟

    استفاده از مخروط ترافیکی پلاستیکی بدلیل قیمت مناسب، روز به روز در حال افزایش است؛ زیرا نمیتوان تمام جاده هاوخیابانهاراباعلایم الکترونیکی که هزینه بالایی دارند تجهیز نمود. از اینرو ایمن ترافیک انواع تجهیزات ایمنی و ترافیکی پلاستیکی نظیر کله قندی پلاستیکی را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت به مشتریان خود عرضه می­دارد. کله قندی پلاستیکی قابل استفاده در پارکینگ های طبقاتی عمومی و خصوصی، جهت مشخص کردن مسیر برای رانندگان است. اما کاربرد کله قندی ایمنی ترافیکی فقط محدود به پارکینگ­ ها نیست و از این تجهیز ترافیکی می­توان در خیابانها و بزرگراهها،علامتگذاری محدوده فعالیت کارگران، جداسازی راه هاو علامتگذاری مسیرها، نظارت بر ترافیک، هشدار به رانندگان، مقابل درب ساختمانها،نمایشگاه های خودرو، پایانه های مسافربری، فروشگاه های زنجیرهای و …استفاده کرد.

    مخروط ایمنی در واقع برای نشان دادن محدوده ممنوع تردد بصورت کوتاه مدت در جاده ها وبزرگراهها بکارمیرود و ایمنی منطقه را افزایش میدهد. این تجهیز ایمنی و ترافیکی وظیفه هشدار و آگاه سازی رانندگان از محدودیتهای جادهای را عهده دار است و رانندگان را جهت تردد در مسیرهای ایمن، راهنمایی و جهتدهی میکند. از طرفی بدلیل بی توجهی بعضی از رانندگان به تابلوهای پارک ممنوع، استفاده از مخروط ترافیکی بسیار کارآمد است. هم­چنین در مکانهایی برای جلوگیری از پارک خودروهای مزاحم، استفاده از کله قندی اجتناب­ناپذیر است. این مانع پلاستیکی ترافیکی قابل انعطاف، با اشغال کمترین فضای ممکن قابلیت استفاده در محیط­های باز و بسته را دارد و در تمام موقعیت­های آب­وهوایی بصورت پایدار باقی میماند.

    کله قندی ترافیکی که با نامهایی چون مخروط ترافیکی و یا مخروط پلاستیکی ترافیکی نیز شناخته میشود دارای انواع مختلفی است. مخروطهای ترافیکی تجهیزاتی همه کاره میباشند که با انواع مختلفی از وسایل ایمنی جاده هانظیر موانع و بلوکه های جادهای، زنجیرهای پلاستیکی، شبرنگ های ایمنی و پرچم قابلیت سازگاری دارند. این نوع تجهیزات پلاستیکی ترافیکی با ارتفاع حدود 30 تا بیش از 100 سانتیمتر تولید می­شود و در رنگهای مختلف استفاده میگردد که البته رنگهای نارنجی، زرد، آبی و قرمز بیشتر رایج است. مخروط­های ایمنی عرضه شده در ایمن ترافیک دارای دو نوع با شبرنگ و بدون شبرنگ هستند و ساخته شده از رنگهایی که قابلیت دیده شدن از فاصله دور را دارند. نوار شبرنگی جهت کنترل ترافیک و دید بیشتر روی مخروط ترافیکی نصب شده و در بعضی از مدل­هادرراسمخروطحلقههایی با قطر 3 سانتیمتر تعبیه شده که از داخل حلقه می­توان انواع زنجیر، طناب و رابط هارا عبورداد تاکله قندی ها به هم وصل شده و حالتی دیوارگونه بگیرند و همچنین بدلیل ساختاری که دارند میتوان آنهارابصورتعمودی داخل هم قرار داد و به راحتی حمل و جابجا کرد.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع کله قندی ترافیکی است. این محصول از بهترین مواد اولیه ساخته شده و با قیمت های بسیار مناسب به فروش می رسد.

    کله قندی

    malihe
    يکشنبه 29 تير 1399 - 19:34
    بازدید : 370

    لباس کار خلبانی

    در تهیه لباس کار خلبانی از استانداردهای روز دنیا تبعیت می شود تا ایمنی بدن افراد حین کار، تضمین شود. این نوع لباس کار که دارای طراحی یکسره ای می باشد، مانع از ورود آلودگی ها به داخل لباس و آسیب دیدن بدن کاربر می شود. چنانچه برای تهیه لباس کار خلبانی به مراکز فروش تجهیزات ایمنی مراجعه کنید با قیمت های متنوعی روبرو خواهید شد. آن چه باعث تنوع در قیمت لباس کار خلبانی می شود، تفاوت در مواد به کار رفته در ساخت آن است.

    در تهیه لباس کار یکسره خلبانی ممکن است از الیاف طبیعی استفاده شود. اگر درصد این الیاف در لباس بالا باشد، کیفیت لباس افزایش یافته و طول عمر بالایی خواهد داشت. به این ترتیب می توان از آن در مشاغل و شرایط مختلف استفاده نمود. همین ویژگی ها باعث شده تا قیمت آن نیز در مقایسه با انواع دیگر نسبتاً بالا باشد. اگر در شرایطی مشغول به کار هستید که نیاز است لباس کار شما دارای ضخامت بالایی باشد، استفاده از این محصول گزینه مناسبی خواهد بود.

    در انواع دیگر لباس کار خلبانی، به همراه الیاف طبیعی، درصدی الیاف مصنوعی نیز به کار می رود. استفاده از الیاف مصنوعی یا صنعتی، در ساخت لباس یکسره خلبانی هم بر کیفیت و هم بر قیمت لباس کار خلبانی تاثیر خواهد گذاشت. اما به صورت کلی این نوع لباس ایمنی دارای تراکم بالایی است و به لطف همین مزیت نیز از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. استفاده از آن در شرایط مختلف امکان پذیر است و کل بدن را در برابر عوامل آسیب رسان محافظت می کند.

    اگر قصد خرید لباس کار خلبانی دارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا آن را با قیمت مناسب تهیه نمایید. کارشناسان فروش ما آماده اند تا با ارائه مشاوره های مفید، شما را در تهیه لباس کار مناسب با نیازتان همراهی کنند.

    لباس خلبانی

    malihe
    شنبه 28 تير 1399 - 12:43
    بازدید : 282

    کلاه ایمنی مهندسی

    کلاه ایمنی مهندسی را می توان در رنگ بندی های متنوعی در بازار یافت. این کلاه از استانداردهای بسیاری تبعیت می کند تا سلامت سر مهندسان و کارگران را به هنگام سقوط اشیا حفظ کند. به همین سبب نیز از پلی اتیلن فشرده در ساخت آن استفاده می شود. سطح این کلاه ایمنی صیقل داده می شود تا از شدت فشار وارد شده به قسمت سر بکاهد. در برخی از انواع این محصول از پلیمری خاص برای افزایش مقاومت آن بهره گرفته می شود که طبیعتاً این موضوع سبب بالا رفتن قیمت این تجهیزات خواهد شد.بسته به کیفیت موادی که در ساخت کلاه ایمنی مهندسی مورد استفاده قرار می گیرد، قیمت آن نیز متغییر است. البته به جز متریال، عوامل دیگری چون رعایت استانداردهای ساخت، رنگ بندی و ... نیز در قیمت گذاری این کلاه تاثیر دارند.

    بنابر استانداردهای تعیین شده، وزن کلاه ایمنی مهندسی نباید از 400 گرم بیشتر باشد. همچنین سایز آن نیز باید مطابق اندازه ی سر کاربر باشد. وجود دریچه ی هوا بر روی سطح کلاه نیز از مواردی است که موجب تهویه هوای داخل کلاه شده و از عرق سوز شدن سر افراد جلوگیری می کند. رعایت تمام این استانداردها، موجب می شود تا کیفیت ساخت این کلاه ایمنی بالا باشد و قیمت کلاه ایمنی مهندسی افزایش پیدا کند. با در نظر گرفتن شرایط، می توان از انواع کلاه ایمنی مهندسی برای مشاغلی چون کادر مخابرات، مکانیک ها، معدنچیان، مهندسان، کارگران ساختمانی و ... استفاده کرد.

    اگر در شغلی که به آن فعالیت دارید، احتمال سقوط اشیا وجود دارد و یا شرایط کار شما به گونه ای است که احتمال آسیب به سر وجود داشته باشد، با توجه به نکات ذکر شده اقدام به خرید کلاه ایمنی نمایید. ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر تجهیزات ایمنی، به صورت 24 ساعته آماده ی ارائه خدمات به مشتریان می باشد. برای خرید کلاه ایمنی مهندسی می توانید با سایت این فروشگاه مراجعه کرده و آن را با قیمت مناسب و به صورت ضمانت دار تهی

    کلاهه نمایید.

    malihe
    جمعه 27 تير 1399 - 0:32
    بازدید : 308

    برند poterie-ravel که در شهر فرانسه فعالیت می کند تولید کننده انواع گلدان سیمانی، سفالی و ... است. محصولات این برند به صورت دست ساز و ماشینی بوده و زیبایی خارق العاده ای دارند.

    گلدان

    برند Adam Christopher با تولید انواع گلدان کار خود را شروع نموده است و امروزه به عنوان طراح و دیزاینر مطرح دنیا معروف است.

    گلدان

    ایمن ترافیک کالا به عنوان طراحی و تولید کننده انواع گلدان سیمانی در ایران فعالیت دارد. این برند انواع گلدان شهری را در اندازه های بزرگ و کوچک به فروش می رساند.

    گلدان

    poterie-goicoechea از دیگر برندهای فرانسوی مطرح در تولید مبلمان شهری است. این شرکت علاوه بر تولید انواع گلدان سیمانی در زمینه طراحی و دیزاین نیز فعالت دارد.

    گلدان

    LAB 123 از بزرگترین تولید کنندگان مبلمان شهری است که در زمینه تولید انواع گلدان سیمانی و کامپوزیت فعالیت دارد.

    گلدان

    malihe
    پنجشنبه 26 تير 1399 - 18:37
    بازدید : 367
    برچسب‌ها : گلدان سیمانی,

    دستکش ایمنی استاد کار

    استادکار یک برند ایرانی است که در تولید انواع دستکش ایمنی فعالیت دارد. نسبت به برخی از انواع دستکش کار قیمت دستکش استاد کار مناسب است. دستکش استاد کار با استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت و مرغوبی ساخته شده و در مقایسه با انواع خارجی علی الخصوص نمونه های چینی از استحکام و مقاومت قابل قبولی برخوردار است. انواع دستکش ضد برش استاد کار که دارای روکشی تماماً نیتریلی است، دست کارگران را به هنگام کار با اشیای تیز محافظت کرده و مانع از وارد شدن آسیب فیزیکی یا مکانیکی به دست ها می شود. دستکش کف مواد استاد کار یکی از دستکش های ایمنی پر کاربرد است که می توان از آن در صنایع مختلف استفاده کرد. با توجه به استفاده از نخ پلی استر مرغوب با تراکم بالا در ساخت این محصول، دشت حین ار عرق نمی کند. بسته به کارکرد دستکش میزان ضخامت مواد کف دست تعیین می شود. هر چه ضخامت کف دست بیشتر باشد انعطاف دستکش کمتر شده و دستکش ایمنی بیشتری ایحاد می کند.

    در دستکش ایمنی استاد کار یک لایه روکش لاتکس طبیعی در قسمت کف و سر انگشتان کار شده است. لاتکس در برابر عوامل خطرناکی همچون مواد شیمیایی مقاوم است. و همچنین قابیلت انعطاف پذیری بالایی دارد و حتی در دمای پایین نیز دستکش منعطفی خواهد بود. این دستکش با مزایایی همچون طراحی بر اساس آناتومی دست، مقاومت در برابر سایش و پارگی و ساخت آن با استفاده از مواد غیر حساسیت زا این امکان را به وجود آورده تا کاربران بتوانند آن را در کارهای صنعتی سبک استفاده کنند. از این محصول می توان در مشاغلی همچون خدماتشهری،انبارداریولجستیک،کشاورزی،باغبانی،صنایعالکتریکیو… استفاده کرد.

    ایمن ترافیک کالا به عنوان عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی، انواع دستکش استاد کار را با قیمت مناسب به خریداران ارائه می کند.

    دستکش

    malihe
    چهارشنبه 25 تير 1399 - 19:50
    بازدید : 297

    اهمیت مبلمان شهری

    مبلمان شهری از المان های متفاوتی تشکیل شده است و تنوع بسیار زیادی دارد. زیبایی و آسایش شهروندان در شهر مدیون استفاده به جا از المان های شهری است. تجهیزات ایمنی گاه فقط در زیبایی شهر تاثیر دارند مانند انواع گلدان های شهری و گاه در کنار زیبایی جهت آسایش شهروندان و در موقعیت های مناسب قرار می گیرند مانند نیمکت پارکی، سطل زباله، وسایل بازی پارکی، لوازم ورزشی بدنسازی و  ... . یک شهر زیبا از قرار گرفتن درست و به جای این تجهیزات در کنار هم ساخته می شود. در ادامه تصمیم داریم تعدادی از مهمترین مبلمان شهری را به شما معرفی نماییم.

    نیمکت پارکی

    نیمکت پارکی از مواد اولیه متفاوتی ساخته می شود. یکی از پرکاربردترین انواع نیمکت شهری و پارکی نیمکت فلزی هستند. فلز مقاومت مناسبی در برابر عوامل محیطی دارد و از این رو ماندگاری و طول عمر آن بالا است. از دیگر متریالی که در ساخت نیمکت شهری از آن استفاده ی شود بتن است. بتن وزن زیادی دارد و امکان به سرقترفتن آن وجود ندارد. از این رو بیشترین نیمکت های سطح شهر از انواع نیمکت بتنی هستند. استفاده از سیمان و سنگ نیز در رتبه های بعدی قرار دارد. نیمکت سیمانی نیز وزن زیادی دارد و در برابر سرما، گرما، ضربه و فرسایش مقاومت مناسبی خواهد داشت. نیمکت چوبی از دیگر انواع نیمکت پارکی است که بیشتر در پارک ها، فضای سبز، باغ و ویلا دیده می شود. همخوانی نیمکت چوبی با محیط پارک این گزینه را به بهترین انتخاب تبدیل نموده است. چوب به کار رفته در این نیمکت از چوب پلاست است. این چوب ها به واسطه روکش مقاوم خود ماندگاری بالایی دارند. چهارچوب نیمکت چوبی از فلز است. برای افزایش ماندگاری فلز از رنگ های کوره ای استفاده می شود.

    گلدان شهری

    یکی دیگر از المان زیبایی شهر، گلدان شهری است. گلدان شهری نیز به کمک مواد اولیه مختلفی ساخته می شود. مهمترین و پرکاربردترین انواع گلدان، گلدان سیمانی است. سیمان مقاومت بالایی در برابر رطوبت، گرما و سرما دارد. وزن آن نیز زیاد است و از به سرقت رفتن گلدان ها پیشگیری می نماید. گلدان شهری از جنس کامپوزیت از زیباترین انواع گلدان به شمار می آید. این گلدان را در طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلفی می توان یافت. قیمت گلدان کامپوزیتی بیشتر از انواع دیگر است. گلدان شهری علاوه بر زیبا نمودن شهر استفاده های دیگری نیز دارد. برای مثال برای جلوگیری از پارک نمودن ماشین ها در قسمتی از خیابان از گلدان بزرگ سیمانی استفاده می شود. گلدان شهری گاه بسیار بزرگ هستند و در آنها از گلهای مصنوعی استفاده می شود و گاه در قالب فلاورباکس و گلدان های کوچک در شهر دیده می شوند.

    فلاور باکس ها نیز از دیگر المان های زیبای شهر هستند.شما با کاشت انواع گل می توانید یک جعبه پر از گل را در قسمتی از حیاط خانه و یا باغ خود داشته باشید.

    کلام آخر

    مبلمان شهری تنوع بسیار زیادی دارد. با نگاهی اجمالی به خیابان های شهر می توانید تعداد زیادی از آنها را ببینید. بدون حضور مبلمان شهری در سطح شهر نه تنها شهر زیبا نخواهد بود، بلکه آسایش و راحتی شهروندان نیز به مخاطره می افتد. از این رو ایمن ترافیک کالا سعی دارد با تولید بهترین انواع مبلمان شهری این مهم را ممکن سازد.


    مبلمان شهری

    malihe
    سه شنبه 24 تير 1399 - 16:03
    بازدید : 320
    برچسب‌ها : مبلمان شهری,

    ضرورت نصب تجهیزات ترافیکی

    هر ساله در تمام دنیا افراد بسیار زیادی جان خود را در تصادفات جاده ای از دست می‌دهند و یا دچار صدمات شدید می‌شوند که گاهاً تا آخر عمر دامن گیر آنها خواهد بود. در این میان عوامل بسیار زیادی در کاهش این خسارات مالی و جانی دست دارند که مهم‌ترین آنها استفاده صحیح از تجهیزات ترافیکی و ایمن سازی جاده‌ها، فرهنگ سازی ترافیکی و استفاده از خودروهای استاندارد است. متاسفانه مردم و مسئولین کشور ما با تمامی این عوامل غریبه هستند و به همین دلیل است که رتبه اول سالانه تلفات تصادفات رانندگی در اختیار کشور ما است.

    در این مقاله به معرفی برخی از تجهیزات ایمنی جاده ای خواهیم پرداخت که شاید در پاره ای از مواقع حتی کم اهمیت به نظر برسند، ولی در عمل نقش بسزایی در افزایش سطح ایمنی و استاندارد جاده‌ها ایفا می کنند. استفاده درست و به جا از این تجهیزات ایمنی جاده ای، تاثیر چشم گیری در نرخ وقوع حوادث رانندگی خواهد گذاشت. در ادامه به معرفی پنج مورد از این تجهیزات ایمنی جاده ای خواهیم پرداخت.

    جداکننده ترافیکی

    مانع و جداکننده ترافیکی از جمله تجهیزات ایمنی جاده ای هستند که به دلایل مختلف از آنها در جاده های کشور استفاده نمی‌شود. البته استفاده از جداکننده‌های ترافیکی مانند بلوک‌های بتونی که دو جهت تردد جاده را از یکدیگر جدا می‌کنند مد نظر ما نیست. منظور از جداکننده ترافیکی در این مقاله بیشتر متوجه استوانه ترافیکی و استوانه‌ ایمنی، بشکه ترافیکی ترافیکی و نیوجرسی، گله قندی ترافیکی است. در محل های ورودی، خروجی و دوربرگردان‌های جاده‌ها، می‌توان با استفاده از مانع ترافیکی مناسب، مانع از ورود ناگهانی خودروها به لاین‌های تندرو جاده، و یا خروج ناگهانی خودروها از جاده به قصد لاین‌های کناری شد. با این حال به غیر از گاردریل‌های غیر استاندارد، از نوع دیگری از جداکننده ترافیکی به این منظور استفاده نمی شود. شاید استفاده از جداکننده ترافیکی در کنار دیگر تجهیزاتایمنی جاده ای، نقش موثری را در کاهش نرخ تصادفات و تلفات جاده‌ای داشته باشد.

    تابلوهای راهنمایی مسیر

    تابلوهای راهنمای مسیر، به همراه خط کشی و تابلوی ترافیکی الفبای ایمنی و فرهنگ رانندگی هستند. شاید کمبود تابلوهای راهنمای مسیر در بزرگراه‌های کشور حس نشود، ولی کمبود آنها در جاده‌های تک بانده و دو بانده که در درجه دو و سه قرار می‌گیرند به شدت مشهود است. استفاده از تابلوی راهنمای مسیر در محل مناسب، باعث می شود رانندگان مسیر خود را از قبل تعیین کنند و همین امر مانع حرکات ناگهانی خواهد شد. حرکات ناگهانی به منظور تغییر مسیریکی دیگر از عوامل بسیار مهم بروز تصادفات هستند. در نتیجه تابلوهای راهنمای مسیر از تجهیزات ایمنی جاده ای بسیار تاثیرگذار هستند.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی است. این مجموعه علاوه بر فروش بی واسطه محصولات خود، نصب آنها به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. در ضمن گارانتی ارائه شده نیز ضامن کیفیت محصولات تولید شده است.

     

    تجهیزات ترافیکی

    malihe
    سه شنبه 24 تير 1399 - 13:31
    بازدید : 329
    برچسب‌ها :

    چراغ راهنمایی رانندگی

    چراغ راهنمایی و رانندگی امروزه تبدیل به یکی از المان های زیبایی شهر شده است. با اینکه چراغ های راهنمایی ساده هنوز هم پر مصرف ترین انواع چراغ راهنما هستند؛ اما در قسمت هایی از شهر شکل چراغ راهنمایی رانندگی متفاوت است. استفاده از شکلک های شاد و غمگین، خانوادهای که منتظر سبز شدن چراغ هستند و یا در حال حرکت هستند، چراغ راهنمایی که به شکل فلش نمایش داده می‌شوند. چراغ راهنمایی خورشیدی و سولار نوعی چراغ راهنمایی رانندگی جدید هستند که استفاده از آنها مورد توجه تولید کننده چراغ راهنمایی است. خوشبختانه امروزه استفاده از انواع و اشکال مختلف چراغ راهنمایی باعث زیباتر شدن شهر شده است. به کمک چراغ LED نور و رنگ های چراغ راهنمایی و رانندگی زنده تر هستند و در روشنایی روز نیز قابل تشخیص می‌باشند.

    افزایش ایمنی با تولید انواع چراغ های راهنمایی و رانندگی

    زمانی که چراغ راهنمایی اختراع شدند، سازندگان برای انتخاب مواد مورد استفاده خود با محدودیت جدی رویرو بودند، اما امروز با اختراع چراغ راهنماییLED ، دیگر چراغ های ترافیکی فقط محدود به مفاهیم ساده ای نیستند، بلکه می توان مفاهیم بسیار پیچیده تری را در زمان اضطرار با استفاده از این نوع چراغ ها، منتقل کرد

    چراغ راهنمایی رانندگی ثانیه شمار

    داجمان استانکوویچ۱، طراح این نوع چراغ ها معتقد است که اگر رانندگان بدانند که قرار است زمانی طولانی پشت چراغ قرمز بمانند، با خاموش کردن خودرو خود می توانند به زمین کمک کرده و صرفه جویی کنند، اما این امر تنها زمانی میسر می شود که آن ها بدانند دقیقا چه زمانیرا قرار است، پشت چراغ بمانند تا چراغ سبز شود!

    چراغ های ثانیه شمار

    به مقدار قابل توجهی می‌تواند در مصرف انرژی صرفه جویی نماید اما شمرده شدن ثانیه ها در زمانی که در مسیر خاصی از چهارراه ترافیک ایجاد شده است کمی دردسر ساز است. اما با پیشرفت تکنولوژی در مسیرها سنسورهایی نصب می‌شود. این سنسورها وظیفه دارند که در صورت وجود خودرو در مسیر ثانیه های چراغ راهنمایی را بیشتر نمایند. اگر سنسور خودرویی در مسیر شناسایی نکند یا از اعدا ثانیه شمار کم می‌کند و یا همچنان چراغ روی شماره تنظیم شده باقی می‌مانند. امروزه یکی از رایجترین انواع چراغ راهنمایی، چراغ راهنمایی ثانیه شمار است.

    چراغ Luxofor

    در این نوع از چراغ ها از نوعی نور، که در استودیو لِبِدِو۲ در روسیه طراحی شده، استفاده می شود. در این نوع از چراغ راهنمایی و رانندگی در طول روز که نور زیاد است و باعث کم شدن دید رانندگان می شود، رنگ ها به راحتی قابل مشاهده هستند.

    چراغ راهنمایی اختراع مارشالیت

    مارشالیت توسط چارلز مارشال۴ در سال ۱۹۳۶ اختراع شد و یک نشانگر مکانیکی است، که برای نشان دادن آنچه در هر زمانی باید انجام شود، استفاده می شود. مارشالیت در سال های دهه ۱۹۷۰ در استرالیا مورد استفاده قرار گرفت، اما هنوز می توان نفوذ و تاثیر این طراحی را بر روی طراحی های جدید دید.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع چراغ راهنمایی سعی دارید جدیدترین و جالبترین انواع چراغ راهنمایی را وارد بازار ایران نماید. در صورت نیاز می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

    چراغ راهنمایی

    malihe
    يکشنبه 22 تير 1399 - 2:16
    بازدید : 306

    آشنایی با تابلو های ترافیکی و نحوه نصب آن ها

    به جرات می توان گفت تابلوهای ترافیکی از مهم ترین علائم هشداری در جاده ها هستند. قدمت استفاده از این تابلوها بسیار بیشتر از سایر تجهیزات ترافیکی شهری و جاده ای است. در جاده ها، در مسیرهای پر پیچ و خم وجود تابلو ترافیکی برای نشان دادن راه از ضروریات است. بسیار اتفاق می افتد که رانندگان در اثر نبود علائم هشدار دهنده، دچار سوانح و خسارت می شوند. با خرید علائم  ترافیکی ایمن می توان خسارات موجود را به حداقل رسانده و ایمنی جاده ها را ارتقا داد. از مهم ترین علائم هشداری در.جاده ها تابلوهای ترافیکی هستند. بسیار اتفاق می افتد که رانندگان در اثر نبود.علائم هشدار دهنده، دچار سوانح و خسارت می شوند. با خرید تابلو های ترافیکی ایمن می توان.خسارات موجود را به حداقل رسانده.و ایمنی جاده ها را ارتقا داد.

    ضرورت استفاده از تابلو ترافیکی

    اکثر تصادفات، خسارت های جاده ای، گم کردن مسیر و مواردی از این دست در خیابان هایی اتفاق می افتد که تابلو ترافیکی وجود نداشته یا با نواقصی همراه بوده است. مجموعه تابلو های ترافیکی از جمله موثر ترین تجهیزات ترافیکی هستند که می توانند خسارات جاری را به حداقل رسانده و راننده را در پیدا کردن مسیر راهنمایی کنند. با نصب انواع تابلوهای ترافیکی در خیابان های شهری و برون شهری، جاده، اتوبان، معابر و …می توان جاده را استاندارد سازی کرده و راننده را در مسیر همراهی نمود. قابلیت دیده شدن، خوانده شدن و جلب توجه راننده، مقاومت در برابر شرایط جوی و سازگاری با محیط زیست از جمله مهم ترین ویژگی های شاخص تابلو های استاندارد ترافیکی می باشند. از دیگر مزایای وجود این تابلوهای ترافیکی شهری و جاده ای می توان به موارد مهم زیر اشاره نمود:

    • به راننده در انتخاب بهترین مسیر کمک می رسانند.
    • سرعت مجاز را به راننده گوشزد کرده و به عنوان تابلو خطر محل عبور کودکان، حیوانات، خودرو های سنگین و…رابهاوهشدارمی دهند.
    • نام خیابان ها، معابر، مکان های عمومی و مقدار مسافت رسیدن به مقصد را عنوان می کنند.
    • هشدار های ترافیکی، اطلاعاتی و وجود خطر را در هنگام شب امکان پذیر می سازند.
    • اختلال، گم شدن و زمان رسیدن به مسیر را به حداقل می رسانند.

    نقص در تابلو ترافیکی

    مزایای بی شمار علائم ترافیکی موجب می گردد تا مسئولین و شهرداری ها نسب به خرید انواع تابلو های ترافیکی ایمن اقدام نمایند. عدم توجه به رفع نواقص تابلو ها حوادث جبران ناپذیری را برای خودرو و سرنشینان ایجاد نموده و موجب بروز مشکلات فراوان می گردد. از جمله رایج ترین مشکلات تابلو های ترافیکی ناقص و معیوب، می توان به موارد مهم زیر اشاره نمود:

    • تناقض و کج فهمی ایجاد می کند؛
    • موجب سر در گمی راننده شده و ترافیک شهری را مختل می نماید؛
    • مدت زمان رسیدن به مقصد را طولانی تر می کنند؛
    • نصب در نقاط کور یا میان شاخ و برگ درختان توجه راننده به وجود خطر را جلب نمی نماید؛
    • نداشتن انسجام، تناسب با محیط، کوچک بودن و در معرض دید نبودن؛
    • افزایش بروز خطر در تاریکی؛

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تابلوهای راهنمایی از بهترین مواد اولیه در تولید محصولات خود استفاده می نماید. این برند علاوه بر تولید محصولات خو، فروش آنها را بدون واسطه و با قیمت های مناسب انجام می دهد.

     

    تابلوی راهنمایی

    malihe
    شنبه 21 تير 1399 - 18:11
    بازدید : 308

    بررسی 7 مدل گلدان شهری

    گلدان به عنوان یکی از المان های شهری نقش بسزایی در زیباسازی مط شهر دارد. بر اساس اقلیم هر منطقه، کاربرد وموارد استفاده می توان از گلدان های مختلفی استفاده کرد. اما مهمترین تقسیم بندی گلدان ها براساس مواد اولیه به کار رفته در تولید آنها است.پرکاربردترین انواع گلدان شامل  گلدان سیمانی پارک، گلدان بتنی،فلاورباکس شهری،گلدان فایبرگلاس، گلدان کامپوزیت، فلاور باکس چوبی، گلدان پلاستیکی هستند

    فلاور باکس

    گلدان فلاور باکس محلی برای قرار دادن تعداد زیادی گلدان کوچک است. فلاور باکس در انواع زمینی، دیواری وآویزان وجود دارد. از مهمترین گلدان فلاور باکس  می توان از فلاورباکس سفالی،چوبی،بتنی،پلاستیکی، سنگی وفلزی را نام برد.فلاورباکس سفالی دارای رنگ واشکال مختلفی است و  از معایب آن مقاومت پایین آن در برابر ضربه را می توان ذکر کرد.

    فلاور باکس چوبی

    فلاور باکس چوبی به دلیل جذب رطوبت به صورت روکش دار مورد استفاده قرار می گیرد.بیشترین کاربرد آن به صورت دیواری وآویزان است.فلاور باکس بتنی مانند گلدان های بتنی طراحی متنوعی دارد.از طرفی وزن بالا از نقاط ضعف آن است.در بازار نمونه هایی با وزن پایین نیز یافت می شود که قیمت بالاتری دارند.

    فلاور باکس پلاستیکی

    وزن فلاور باکس پلاستیکی پایین بوده و قیمت آن نسبت به دیگر انواع مناسب است. این فلاور باکس رنگ ها وطرحهای مختلف طراحی و ساخته می شود. به همین دلیل مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. فلاورباکس سنگی از جنس مرمر وتراورتن ساخته شده وعلی رغم وزن بالادارای زیبایی چشم نوازی است.فلاور باکسها به صورت آماده دربازار موجود می باشند و به دلیل تنوع بیشترو نصب راحت، نسبت به دیگر مدلها مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

    گلدان سیمانی

    گلدانسیمانی بیشتر در فضاهای شهری وخیابان مورد استفاده قرار می گیرند. نسبت به گلدانپلاستکی وفایبرگلاس طول عمر بیشتری داشته و برای اماکن عمومی مقرون به صرفه می باشد.علاوه بر جلوه ی زیبای که به محیط می دهد به دلیل وزن بالابه عنوان مانع نیز قابل استفاده است. گلدان سیمانی قابلیت نگهداری آب به مدت طولانی دارد و همین امر به رشد بیشتر گیاه داخل آن کمک می کند. در صورتی که گیاه نیاز بیشتری به آب دشات بهتر است در کلدان سیمانی کاشته شود.

    گلدان بتنی

    گلدان بتنی دارای طول عمر زیادی هستند و در طرحهای مختلفی عرضه می شود. دلیل تنوع این محصول قالب پذیر بودن سیمان است. این مدل قابلیت استفاده در فضای شهری، پارکها ومنازل را دارد.از معایب آن وزن  بالا پس از کاشت گیاه اسکه، که جابجایی آن را دشوار می نماید. در برابر ضربه وتغییرات دما مقاومت بالایی داشته و نسبت به دیگر مدلهای گلدان آسیب پذیری کمتری دارد.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع گلدان آماده ارائه خدماتی همچون نصب و گارانتی محصولات نیز می باشد.

    گلدان

    malihe
    جمعه 20 تير 1399 - 0:43
    بازدید : 323

    برند ETE از بهترین تولید کنندگان نیمکت های بتنی، سیمانی و سنگی است. این برند با تولید نیمکت شهری بتنی توانسد در لیست برترین های سال باشد.

    نیمکت

    Sunjoygroup با تولید نیمکت چوبی توانست در بین بهترین تولید کنندگاه سال 2020 قرار بگیرد. این نیمکت قابلت استفاده در پارک، ویلا، مدارس، باغ و ... را دارد.

    نیمکت

    ایمن ترافیک کالا  تولید کننده انواع نیمکت پارکی، نیمکت مناسب باغ و ویلا در ایران، توانسته است خدمات مناسبی در این زمینه به مشتریان خود ارائه دهد.

    نیمکت

    برند las cubanas ایتالیا با تولید زیباترین نیمت فلزی باغی توانسته است در خود را جزء بهترین ها تولید کننده انواع نیمکت جای دهد.

    نیمکت

    Urbadis از دیگر تولید کنندگان نیمکت شهری است که توانست با تولید نیمکت شهری در بین بهترین ها قرار بگیرد.

    نیمکت

    malihe
    پنجشنبه 19 تير 1399 - 15:32
    بازدید : 314
    برچسب‌ها : نیمکت,

    انوع لوازم ورزشی پارکی

    لوازم و تجهیزات ورزشی جزو بهترین امکانات پارکی هستند که در اختیار عموم مردم قرار گرفته اند. با وجود این تجهیزات، همه اعضای خانواده در هر زمان از شبانه روز می توانند حرکات ورزشی و بدنسازی را انجام دهند و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای از دستگاه های بدنسازی استفاده نمایند. وقتی می گوییم وسایل ورزشی پارکی، بدین معنا نیست که این لوازم صرفا جهت نصب در پارک ها تولید شده اند و لاغیر. در واقع این تجهیزات ورزشی مناسب برای نصب در پارک ها، بوستان ها، فضاهای سبز، محوطه مجتمع های مسکونی، حیاط منازل و مکان هایی از این قبیل می باشند.

    خصوصیات بارز لوازم ورزشی پارکی

    از ویژگی های مهم تجهیزات ورزشی پارکی، مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی و آب و هوایی مختلف است. همچنین لازم است تحمل وزن بالا را نیز داشته باشند. بنابراین استفاده از متریال با کیفیت و درجه یک جهت تولید آنها امری ضروری می باشد. این وسایل عموما از جنس فلز آهن و آلیاژهای آن مانند فولاد ضد زنگ ساخته می شوند. بدنه آنها توسط یک لایه رنگ الکترواستاتیک مقاوم پوشش داده شده است. پایه های محکم آنها با دقت و با حفظ نکات ایمنی، به وسیله شن و ماسه و یا بتن، بر روی سطح زمین نصب می شوند. در ادامه به معرفی چند نمونه از تجهیزات ورزشی پارکی و چگونگی عملکرد آنها می پردازیم. در ضمن لیست قیمت این تجهیزات را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

    • دستگاه گام زن پارکی:

    این وسیله ورزشی دارای دو پدال متحرک است. دسته یا دسته های این دستگاه ثابت هستند. کار با آن بدین شکل است که دسته ها را گرفته و پاها را بر روی پدال قرار می دهید و به شکل پاندولی به چپ و راست و یا عقب، جلو حرکت می دهید. این ورزش اثرات مثبتی بر روی ماهیچه های شکم، پا و کمرو همچنین بهبود ضربان قلب دارد.

    • دستگاه اسکی فضایی پارکی:

    از دیگر لوازم ورزشی پارکی مفید می باشد. ورزش با آن یک ورزش هوازی و چربی سوز بوده و برای کاهش وزن بسیار مؤثر است. دستگاه اسکی فضایی دارای دو پدال برای قرار گرفتن پاها بر روی آن و دو دسته متحرک است که با نگه داشتن آنها توسط دست ها، حرکات دورانی پا ها به دست منتقل شده و هماهنگ با هم حرکت خواهند کرد.

    • دستگاه بارفیکس پارکی:

    از جمله دستگاه های ورزشی مفید است. متناسب سنین مختلف طراحی شده است و همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. طریقه استفاده از آن به این صورت است که دسته های آن را محکم می گیرید و بدن را به آرامی به سمت بالا می کشید و پا ها را از زمین جدا می کنید. این ورزش موجب تقویت ماهیچه های اندام فوقانی می شود.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع لوازم ورزشی پارک در ایران است. این مجموعه علاوه بر تولید، نصب محصولات را نیز بر عهده دارد. نصابان مجموعه ما با بهترین متدهای روز دنیا تجهیزات شما را به بهترین شکل ممکن نصب خواهند کرد.

    لوازم ورزشی

     

    malihe
    چهارشنبه 18 تير 1399 - 16:02
    بازدید : 271

    بهترین انواع دستکش کار در سال 2020

    برند G & F  با تولید دستکش کار مدل G & F 15196L توانست جزء بهترین تولید کنندگان کفش کار قرار بگیرد. این مدل از بهترین دستکش ها ایمنی به شمار می آید.

    دستکش کار

    Ozero gloves تولید کننده انواع دستکش کار با ارائه دستکش ایمنی OZERO Flex Grip Leather Work Gloves توانست جزء بهترین های سال 2020 قرار بگیرد.

    دستکش کار

    ایمن ترافیک کالا با تولید انواع دستکش کار در ایران توانسته است نیاز بازار داخل به انواع تجهیزات ایمنی مخصوصا دستکش ایمنی را برطرف نماید.

    دستکش کار

    Roman Jobs Leather Work Gloves دیگر دستکش کاری است که توانسته است در بین بهترین محصولات سال 2020 قرار بگیرد.

    دستکش کار

    Vgo Glove  با ارائه دستکش کار Vgo Glove Cow Split Leather Work Glovesبه بازار به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان دستکش کار معرفی شد.

    دستکش کار

    malihe
    سه شنبه 17 تير 1399 - 1:39
    بازدید : 336
    برچسب‌ها : دستکش کار,

    لباس ایران خودرویی

    قیمت لباس کار ایران خودرویی با توجه به پارچه ای  که در دوخت آن استفاده می شود تعیین خواهد شد.این لباس علاوه بر محافظت از خطرات برای پیشگیری از عرق کردن کارگران حین کار بسیار مناسب است. وزن سبک و طراحی حرفه ای این محصول باعث شده تا آزادی عمل کارگران بیشتر باشد و محدودیتی در کار افراد ایجاد نشود. در ساخت این لباس کار، از پارچه ی کج راه استفاده می شود که آن را در مقابل نفوذ آب عایق کرده و از آسیب به آن جلوگیری می کند. قیمت لباس ایران خودرو بر اساس مواد به کار رفته در دوخت آن و همچنین مدل لباس متفاوت است. در تهیه این لباس ممکن است از الیاف طبیعی یا الیاف مصنوعی استفاده شده باشد که از تاثیر آن بر قیمت این لباس نمی توان چشم پوشی کرد.

    لباس ایران خودرو در دو نوع یکسره و کاپشن شلوار تولید شده است. اگر هدف از تهیه لباس کار، استفاده در مکانیکی یا صنایع شیمیایی است، توصیه می کنیم از انواع یکسره ی این لباس تهیه کنید. زیرا از پاشیده شدن بنزین و روغن و ... و نفوذ آن به لباس شما جلوگیری کرده و مانع حرکت آزادانه شما نخواهد شد. همچنین تمامی قسمت های بدن را از آسیب در امان نگه می دارد.مدل کاپشن شلوار این لباس کار نیز برای کارهای مهندسی و یا استفاده در کارخانجات مناسب می باشد. طول عمر لباس ایران خودرو بسیار بالا بوده و ارزش خرید بالایی دارد. این لباس در رنگ های سرمهای، طوسی و آبی و ... دوخته می شود و از این بابت محدودیتی ندارد.

    به منظور خرید لباس ایران خودرو با قیمت های مناسب، می توانید به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید. این مجموعه محصولات خود را با کیفیت عالی به همراه ضمانت نامه به مشتریان ارائه می کند. برای دریافت مشاوره در رابطه با خرید لباس کار می توانید با کارشناسان ما در این فروشگاه تماس بگیرید. 

    لباس کار

    malihe
    شنبه 14 تير 1399 - 3:48
    بازدید : 305

    بهترین کلاه ایمنی سال 2020

    Evolution Deluxe با تولید کلاه مدل 6161 توانست نام خود را در بین بهترین تولید کنندگان کلاه ایمنی سال 2020 قرار دهد.

    کلاه ایمنی

    PYRAMEX نیز با تولید کلاه Ridgeline Full Brim توانس در صدر بهترین تولید کنندگان کلاه ایمنی قرار گیرد. این کلاه ایمنی بسیار زیبا بسیار مستحکم طراحی شده است و امکان اتصال تجهیزات جانبی به آن ممکن است.

    کلاه ایمنی

    ایمن ترافیک کالا نیز با تولید انواع کلاه ایمنی توانسته است در ایران به عنوان تولید کننده تجهیزات ایمنی نامی آشنا باشد. این برند در تولید انواع کلاه ایمنی فعالیت دارد.

    کلاه ایمنی

    AMSTON نیز با تولید کلاه ایمنی توانست نظر داوران را به خود جلب نماید. این کلاه یکی از بهترین انواع کلاه ایمنی برای مهندسین و کارگران ساختمانی است. این کلاه یراق آلات بسیار مناسبی دارد.

    کلاه ایمنی

    PYRAMEX با تولید کلاه ایمنی مدل HP14030 نیز توانست نظر کارشناسان را جلب نماید. این کلاه برای صنعتگران طراحی شده است و این در عین استحکام، ظاهری ساده دارد.

    کلاه ایمنی

    malihe
    جمعه 13 تير 1399 - 19:53
    بازدید : 367
    برچسب‌ها : کلاه ایمنی,

    سرعت گیر چیست؟

    سرعت گیرپلاستیکی در مقایسه با سرعت کاه عملکرد خشن تری داشته و سرعت را بیشتر کاهش می‌دهد. به همین دلیل سرعت گیر در نقاطی به کار می‌رود که عابران پیاده و وسایل نقلیه بسیار بهم نزدیک هستند. این مانع معمولا سرعت را ۳ تا ۱۶ کیلومتر بر ساعت کاهش داده و فرصت کافی برای واکنش را به عابران و خودروها می‌دهد. سرعت گیر خیلی کم در مسیرهای عمومی نصب می‌شود زیرا لازم است که وسیله نقلیه در نزدیکی آن ترمز کرده و سپس از مانع عبور کند و ممکن است به خودروهایی با سرعت زیاد آسیب برساند.

    ساختار سرعت گیر

    سرعت گیر معمولا ۵ تا ۱۰ سانتی متر ارتفاع دارد اما تفاوت سرعت گیر و سرعت کاه در عرض آنها بسیار واضح است؛ زیرا عرض سرعت گیر بسیار کمتر از سرعت کاه است. این مانع در عرضی کمتر از نصف محیطیک چرخ زیر تایر خودرو قرار گرفته و عرض استاندارد ۱۶ تا ۶۰ سانتی متر دارد. نسبت ارتفاع به عرض موجب تکان شدیدی نسبت به سرنشینان و بار خودرو می‌شود. از آن جایی که سرعت گیر به نسبت محیط تایر ماشین عرض کمی دارد، چرخ های جلو و عقب جداگانه از روی آن حرکت کرده و اگر راننده با سرعت غیر مجاز از روی آن عبور کند، تکان شدیدی به هر دو محور چرخ ها وارد می‌شود. همانند سرعت کاه، سرعت گیر هم در فواصل منظم نصب شده تا سرعت راننده را به خوبی محدود کند. سرعت گیر با اندازه های حساب شده در محل نصب و عبور از روی آنها در هر سرعتی دشوار است و به همین دلیل در مناطق کمتری استفاده می‌شود. این موضوع یکی دیگر از دلایل تفاوت سرعت گیر و سرعت کاه است.

    سرعت گیر ممکن است به خودرو و سرنشینان شوک وارد کند، شاید این موضوع یکی از دلایل نام های متفاوت آن در کشور های مختلف باشد. به عنوان مثال در هند سرعت شکن، در نیوزلند میله جادویی و در آمریکای جنوبی لاکپشت جاده ها نام دارد.

    مزایا و هشدارهای سرعت گیر و سرعت کاه

    یکی از نقاط قوت هردوی آنها بازدارندگی است. مهم نیست راننده چه قدر به حضور این موانع در خیابان ها عادت کرده باشد، آنها همیشه بازدارنده سرعت های غیر مجاز هستند. علائم چشمک زن و تابلوهای ترافیکی برای مدتی رفتار رانندگان را تغییر داده اما آنها باز هم به رفتار نادرست قبلی خود برمی‌گردند. شاید فرد متخلف یک علامت ترافیکی را نادیده بگیرد اما هرگز نمی‌تواند منکر وجود خطر جاده ها شود. با تمام تفاوت های سرعت گیر و سرعت کاه وجه مشترک آنها ایجاد تنش برای راننده نامحتاط است، فرقی ندارد که شخص برای اولین بار با سرعت غیر مجاز از روی موانع عبور کرده باشد یا برای هزارمین بار، با هر بار سرعت غیر مجاز به راننده و وسیله نقلیه تنش وارد می‌شود.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا از تولیدکنندگان انواع سرعتگیر در ایران است. این برند نصب تجهیزات را نیز بر عهده گرفته و محصولات خود را گارانتی می نماید.

    سرعت گیر

    malihe
    سه شنبه 10 تير 1399 - 20:15
    بازدید : 304

    بهترین کفش های کار سال 2020

      Timberlandاز بزرگترین برندهای تولید کننده کفش کار است. مدل های بسیاری از این برند در سال 2020 به عنوان برترین کفش های کار در دنیا شناخته شده اند.

    کفش کار

    Caterpillar از شناخته شده ترین برندهای تولید انواع کفش کار می باشد. هر فردی که در زمینه مشاغل سخت فعالیت دارد با این برند آشنا است. این برند نیز در سال 2020 مدل های بسیاری را به بازار عرضه نموده است.

    کفش کار

    ایمن ترافیک کالا از بزرگترین برندهای تولید کننده فش کار در ایران است. این برند در تولید انواع کفش ایمنی و تجهیزات ایمنی کار فعالیت دارد. این برند کیفیت محصولات خود را با گارانتی طولانی مدت تضمین می کند.

    کفش کار

    Skechers در زمینه تولید انواع کفش فعالیت دارد. کفش کار تولیدی این برند در سال 2020 در میان برترین کفش ها قرار گرفته است.

    کفش کار

    برند Dunlop در زمینه انواع چکمه کار فعالیت دارد. تنوع محصولات این برند بسیار زیاد است. هر کدام از چکمه ها از بهترین مواد pvc ساخته شده است و ضد آّب، ضد برق گرفتگی و مقاوم هستند.

    کفش کار

     

    malihe
    دوشنبه 9 تير 1399 - 18:34
    بازدید : 319
    برچسب‌ها : کفش کار,

    راهنمای خرید کفش کار مناسب

    پیدا کردن یک کفش کار مناسب معمولاً کار سختی محسوب می‌شود و قیمت آنها نیز نسبت به کفش‌های معمولی بالاتر است. خوشبختانه اغلب شرکت‌ها و پیمانکاران مسئولیت تهیه کفش پرسنل را بر عهده می‌گیرند و این کار کارکنان را راحت‌تر می‌کند. اما در برخی موارد، به پرسنل ایناجازه داده می‌شود که کفش مورد نظر خود را انتخاب کنند و مسئولیت ایمنی آن را برعهده بگیرد. اینجاست که دردسر پرسنل شروع می‌شود و لازم است انواع مختلفی از کفش های کار را بررسی کنند تا بهترین کفش کار ایمنی را انتخاب و خریداری کنند.

    خرید کفش کار را از کجا شروع کنیم؟

    اولین گامی که در جریان خرید کفش کار باید بردارید، این است که مشخص کنید به دنبال چه کفشی می‌گردید و باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. به عنوان مثال، یک کارمند بانک یا کارمند یک شرکت خصوصی نمی‌تواند کفشی همانند کارکنان شرکت نفت یا نهادهای نظامی را بپوشند. هر کدام از این مشاغل، ویژگی‌های منحصر به فردی دارند و لازم است که کفش استفاده شده در آنها برای ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن آماده شده باشد. مثلاً اگر یک کارمند در طول روز مسافت طولانی را می پیماید، باید کفشی را انتخاب کند که هم دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد و هم وزن کمتر باشد.

    کفش پرسنلی

    این کفش‌ها توسط اکثر کارکنان و پرسنل ادارات دولتی و خصوصی استفاده می‌شوند و از لحاظ ظاهری تقریباً همانند کفش‌های معمولی هستند. تفاوت کفش پرسنلی با کفش‌های معمولی، به شکل آنها بر می‌گردد، زیرا تنوع در این کفش‌ها بسیار کمتر است و همه پرسنل باید کفشییکسان بپوشند.

    کفش ایمنی

    این کفش‌ها برای برخی مشاغل خاص و برای حفاظت از پا استفاده می‌شود. برای مثال برخی از مشاغل مانند ساختمان سازی، معدن، کارهای مرتبط با حوزه آهن و فولاد، تولید و مواردی از این قبیل، با تجهیزاتی سر و کار دارند که احتمال صدمه به پا وجود دارد و پرسنل باید از کفش ایمنی استفاده کنند.

    پوتین ایمنی

    دسته بسیار خاصی از انواع کفش کار محسوب می‌شوند که علاوه بر پا، ساق پا را نیز پوشش می‌دهند. پوتین‌های ایمنی در مورد مشاغلی که با رطوبت زیادیا با مواد روغنی و نفتی سروکار دارند بیشتر به کار گرفته می‌شنود. مشاغلی مانند شرکت های نفت، شرکت‌های حفاری و پتروشیمی.

    پوتین نظامی

    پوتین‌های نظامی به طور ویژه و خاص برای کارهای نظامی ساخته شده‌اند و همان طور که از اسم آنها بر می‌آید، باید از ماندگاری و از خصوصیاتی مانند راحتی و وزن سبک برخوردار باشند. این کفش‌ها معمولاً از چرم ساخته می‌شوند؛ کفی آنها بسیار محکم است و انعطاف پذیری بالایی برای شرایط سخت دارند.

    انواع چکمه‌های پلاستیکی

    چکمه‌های پلاستیکی تقریباً در دسته کفش‌های معمولی قرار می‌گیرند و حوزه مشخصی برای استفاده از آنها تعریف نمی‌شود. حسن این چکمه‌ها به این است که قسمت اعظمی از پا تا نزدیک زانو را پوشش می‌دهند و برای مشاغلی که با آلودگی و رطوبت زیاد سروکار دارند، مناسب هستند.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا در مجموعه خود بهترین انواع کفش کار را تولید می نماید. با فراهم آوردن شرایط خرید بدون واسطه سعی در پایین آوردن قیمت محصولات خود دارد.

    کفش کار

    malihe
    سه شنبه 10 تير 1399 - 3:54
    بازدید : 297

    با خرید نیمکت زیبا محیط را زیبا و جذاب کنید

    با خرید مبلمان شهری و نیمکت پارکی می توان چهره شهر را زیبا تر و جذاب تر کرد. شاید قیمت نیمکت بتنی در برابر زیبایی که خلق می کند چندان زیاد نباشد. خرید نیمکت شهری و پارکی زیبا به محیط زندگی شهری اعتبار و هویت می بخشد و موجب افزایش سطح رفاه شهروندان می گردد. با خرید نیمکت شهری و پارکی استاندارد می توانید سلامت روحی و جسمی شهروندان را ارتقا داده و آنان را ترغیب به استفاده از هوای آزاد، رفتن به پارک ها و گردشگاه ها کنید. نیمکت شهری و پارکی فرصت گفتگو بین مردم را افزایش می دهد و می توان تا سال ها از مزایای نصب و به کارگیری آن استفاده نمود.

    با خرید تجهیزات استاندارد دیگر نگران زشتی و افسردگی چهره شهری نباشید چرا که وجود این ملزومات زیبا که در طرح ها و رنگ های متنوع وجود دارند به درخشندگی و پویایی شهر می افزایند. شما می توانید با خرید نیمکت شهری و پارکی متناسب با خواست و سلیقه شهروندان و شرایط اقلیمی به محبوبیت و اعتبار مناطق مختلف شهری بیافزایید.

    استانداردهای طراحی مبلمان شهری برای مجسمه‌ها و المان‌های شهری

    از مجسمه‌های شهری به منظور زیبا سازی شهر استفاده می‌شود. هنرمندان مختلف، طراحی‌های خلاقانه‌ای را برای استفاده به عنوان مجسمه‌ها و المان‌های شهری ارائه می‌کنند. از این مجسمه‌ها در نقاط مختلف استفاده می شود که می تواند در بعضی از اوقات حتی به عنوان نماد آن منطقه و یا شهر نیز مطرح شود. این مجسمه‌ها باید از جنس‌های مقاومی ساخته شوند که در طول زمان دچار خرابی و پوسیدگی نشوند، و در عین حال باید هزینه نگهداری کمی داشته باشند. طراحی، جنس و رنگ این المان‌های شهری باید در هماهنگی کامل با محیط اطراف باشد. در صورتی که این مجسمه‌ها به منظور بازی کردن کودکان نیز استفاده شوند، باید با استانداردهای طراحی مبلمان شهری که برای وسایل بازی کودکان در نظر گرفته شده نیز مطابقت داشته باشند.

    ضوابط طراحی مبلمان شهری برای صندلی‌های شهری

    در این بخش در مورد استانداردهای طراحی مبلمان شهری در زمینه صندلی‌هایی که در اماکن مختلف استفاده می شود توضیح داده خواهد شد. اولین نکته‌ای که در مورد صندلی‌های شهری که در اماکن عمومی استفاده می‌شوند، باید به آن توجه داشت تعداد صندلی‌هاست. مسلماً یک مرکز خرید که در مرکز شهر قرار دارد و به صورت روزانه مراجعه کنندگان زیادی دارد، به صندلی های بیشتری نسبت به یک مرکز خرید کوچک اطراف شهر نیاز دارد. بر اساس ضوابط طراحی مبلمان شهری، محل قرارگیری صندلی‌ها نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال به غیر از صندلی‌های ایستگاه اتوبوس، در نزدیکی آنها نیز حتما باید تعدادی صندلی قرار بگیرد.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا شرایطی ایجاد نمود است که شما بتوانید با کمترین دغدغه انواع مبلمان شهری مورد نظر خود را خریداری نمایید.


    نیمکت

    malihe
    دوشنبه 9 تير 1399 - 0:57
    بازدید : 298

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 180
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه